Datasnille eller Jessica Simpson?

Är riktigt förvånad över jobbet igår. Det va faktiskt kul! Jag är ganska kräsen när det gäller jobb och trodde inte en elektronik affär skulle vara roligare än en klädaffär. Tror det hade och göra med det bemötandet jag fick och att kollegorna verkade hur sköna som helst. Väldigt avslappnat och mycke skojande. Alla gav mig uppgifter och lärde mig saker om de olika produkterna osv..  Hatar nämligen när man får stå som ett fån och fråga vad man ska göra. Första 2h va lite sega men sen rullade de på. Vi va 7st som jobbade varav alla killar förutom jag och en till. Ibland kan de vara skönt att jobba med killar. Inte massa snick snack bakom ryggen pga avundsjuka o så. Ska jobba 11-18 hela veckan och jag har bilen. bilWunderbar!

Synd bara att pojkvännen inte delade samma optimism. Nog för att expert egentligen skulle vara det perfekta jobbet för honom och jag skulle absolut inte ha nått imot att vi båda jobbade där. Men jag tycker ända han kunde va lite gladare åt att jag har ett heltids jobb för ett par månader framöver. Alla vill ju ha jobb i december i Norge, det är halvskatt då nämligen. Men att komma hem o tycka att de för en gångskull vart roligt va tydligen inte heller bra. Han vill inte ha nån tjej som kan mer om honom i teknikens värld, nej jag ska va hans Jessica Simpson tyckte han.

Jesssica

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är utmanad

http://stilic.blogg.se/141106154232_utmaning__de_bsta_bloggarna.html#comment

Postat av: Angelica

Haha, vill han ha en lika blåst brud som Jessica?

2006-11-14 @ 18:07:06
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback