Dejt med Josh.

Sry, før min brist på bloggande. Internet fungerar inte hemma så jag får smyg blogga på jobbet ;-(
Snart avklarat en hel vecka utan problem. Typ døtt med kunder så jag står och prismärker hela dagarna..
Dock är jag glad før att slippa arbetskläder. Killarna har oranga skjortor och slips men jag använder mina egna kläder. De har inte gett mig besked om nått annat än så... Känner mig som värsta prinsessan som trippar omkring här ju. Ensam tjej :D (førutom en 24årig "tjej" som ser ut som en tant) førsta dan jag jobbade hade hon arbetskläder men så kom jag där uppklæd från topp till tå. Tror ni inte hon kom uppsnoffsad till max dan efter? Søtt!

Lyxigt nog har jag världens snyggaste kille att stå och titta på hela dagarna. Hela plattskärms väggen visar nämligen en film med
Josh Hartnett. Åh jag njuter.

prinsessa

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag förstår inte varför alla tycker att Josh Hartnett är så snygg :´( Han ser gay ut!

Postat av: Alexzandra

Kanske før att han ær farligt het ;p

2006-11-16 @ 15:08:33
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback