Den perfekta pojkvännen.

Dagens fråga - Vad gör enligt dig en kille till den perfekta pojkvännen?

För mig är det killen som värdesätter mina värderingar. Han vill med andra ord ha min åsikt gällande en CV eller ett byxköp.
När han är och handlar mat och ser nått jag tycker om, köper han med det hem.
Han ger mig överraskningar (nu menar jag inte ett guldarmband under kudden) utan som att ha lagat mat när man kommer hem från jobbet, ett gulligt mail/sms (mail har blivit så underskattat), förberett med ett skumbad och tända ljus.
Han tittar på nevlyweds med mig bara för att göra mig glad.
När det är jul-födelsedag behöver han inte fråga vad jag önskar mig. Han känner mig så pass väl att han vet vad jag vill ha. Om inte annat minns han när jag sa att jag ville ha dem örhängena...för typ 4mån sen.
Han predikar inte för mig om hur onödigt det är med nagelförlängning för 700:-
Han är intresserad av det som intresserar mig. Därför ringer han till mig bara för att berätta att jag ligger på "mest aktiva" på bloggen.
Han går med på att hyra en drama istället för action filmen han vill se. (dock inte alltid, killen måste ha lite stake i sig också.. hehe..)
När han gör något utan sin käraste så tänkte han - nu skulle hon ha vart med. Det här skulle hon ha gillat osv..
Han väntar tills jag slutar jobbet så att vi kan gyma, handla, duscha lr kolla på en ny nerladdad film etc tillsammans.
Han är villig att lägga undan pengar i ett halvår bara för att göra MIN drömresa.
Han tycker att vi ska gravera in varandras namn på våra ipods.
Han lägger märke till nya saker med mig. Som ett par örhängen, målade naglar eller ett par söta strumpor.

Med andra ord har jag hittat den perfekta pojkvännen <3

Listan kan säkert bli hur lång som helst beroende på hur kräsen man är. (Ni behöver dock inte ge lika långt svar om ni inte vill förstås)
               
                                                                                           

                                                                                                                  

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, en sån här lista har jag tänkt göra länge!! =p

Postat av: Carro

gud vad mysigt.. småsaker som man ibland inte ens tänker på kan göra så mycket =)

2006-11-01 @ 20:01:46
URL: http://skrikcarro.blogg.se
Postat av: Linda

Hej hej! :-) I vanliga fall tycker jag att jag har världens roligaste yrke, men stämningen på arbetsplatsen är inte den bästa just nu p g a omorganisation m m. Lägg till en dålig dag och vips är det inte lika kul att vara psykolog. Men men, idag har jag haft en bättre dag. :-) Härligt inlägg förresten, låter verkligen som om du har en omtänksam pojkvän. En dylik kan "rädda" vilken dålig dag som helst! :-)

2006-11-01 @ 20:16:41
URL: http://amoena.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag har gjort en liknande lista på min blogg nu! Några saker snodde jag rakt av från dig, jag känner exakt likadant så! :) Godnatt gumman!

2006-11-01 @ 22:42:05
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica

Så sant så sant. Förresten, ge mig din msn så kan vi småsnacka lite! Jag är säker på att JAG i alla fall inte kommer sluta svara på dina brev även om vi snackar på msn.

2006-11-01 @ 23:01:15
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: j

shiiiit du har fyndat ett redigt kap!:P

2006-12-04 @ 23:56:18
URL: http://jeeena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback