Det blir bussen ;´(

Suck, precis när jag publicerat inlägget om bussfobi igår. Då kom P hem och sa att jag inte kunde ta bilen. Gaaah! Tänkte då vara smart och skjutsa honom imorse, vilket jag gjorde. För att samtidigt kolla när de gick en buss där i från. Norge har sämsta kollektivtrafik systemet o där med en jäkla massa utsläpp. Så det går ingen från där vi bor. Nee, jag måste ta mig ner till busstation.

Nu vare så att de fanns ingen busshållsplats ute vid hans jobb så med andra ord tog jag bilen i onödan. O jag måste åka dit med den så han kommer hem oxå. Vet inte hur jag ska gö? Finns en hållplats lååångt därifrån, men ofta jag vill gå efter stora vägen typ 30min. Blir så jäkla irriterad på sånt här så jag känner för att skita i jobbet!

Det är ok att ägna en halv timme till att ta sig till jobbet. Men typ 1½ är inte acceptabelt. Tur att det inte är 8-9h pass på det, första dan idag så jag jobbar bara 6h. Men så måste jag pricka in en buss som går hem oxå, o den går till stan. O där ifrån 30min gångväg hem. Detta tar död på mig.

Arg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback