En mycket speciell lista.

Snodde listan från Nicole. Funderade lite på varför den andra listan bara handlar om sex?. Skulle ju kunna tro att det är en kille som ligger bakom det hela =P

1. Är jag nöjd med min ålder? Nej, jag känner mig som en gammal nuka. (dock tycker jag 19 är en fin ålder)
2. Är jag nöjd med mitt utseende? Det är från dag till dag, men mesta dels så är jag nöjd.
3. Är jag nöjd med min vikt? Nope. Jag SKA börja träna, har jag sagt i si så där 3år nu....
4. Är jag nöjd med min kropp? Är man någonsin nöjd? Skulle inte skada att va lite mer vältränad o sen si så där 5cm längre.
5. Är jag nöjd med min utbildning? Det va väl helvete vad jag ska framstå som missnöjd. (det va ju körkorts tider då & mkt roligare att tjäna pengar istället) Skoltröttheten min va inte och leka med.
6. Är jag nöjd med min arbetssituation? Yes.
7. Är jag nöjd med min lön? Yes, aldrig fel att tjäna änu mer. Men på den fronten blir man nog aldrig nöjd heller.
8. Är jag nöjd med mitt civilstånd? Om?.... Världens underbaraste sambo. (oftast)
9. Är jag nöjd med mitt sexliv? Ohhh yes, bästa hittills. (Nu har mina frågor börjat komma)
10. Är jag nöjd med mitt boende? Det duger, det är bara tillfälligt här i Norge. Men lägenheten hemma i Sverige är jag mer än nöjd med.
11. Är jag nöjd med mina kompisar? Jajemen. Hade gärna haft dem samlade på samma plats men men.
12. Är jag nöjd med min bilsituation? Delar den med sambon så ibland krockar det. Byter gärna ut den mot en cab till sommarn. :D
13. Är jag nöjd över mina föräldrar? Min mamma är världens underbaraste skulle inte kunna leva utan henne. Pappa är inte vid liv längre, tyvärr..
14. Är jag nöjd med mig själv? Både och. Ibland kan jag få för mig att jag är lite elak.
15 Har jag ett liv? Klart jag har ett liv!
16. Har jag haft modet att svara ärligt på dessa frågor? Va väl inte speciellt "vågade" frågor? (det läskiga kommer ju längre ner) hehe..

1. När förlorade jag min oskuld? Vill ni veta datum? 14 va jag iaf.
2. När onanerade jag första gången? Tidigt som attan. Ehm men vet faktiskt inte?
3. Hur ofta onanerar jag? inte ofta alls, har ju någon som gör det åt mig. Ibland när man har förbannat tråkigt eller inte kan sova.
4. Har jag "stoppat upp" något annat än en dildo vid onani? det som ligger närmast.
5. När sög jag av någon första gången? Samma kväll som oskulden rök.
6. Sväljer jag satsen när killen kommit i munnen på mig? Har hänt.
7. När förlorade jag oskulden i röva? För det måste man ha gjort lr? 15-16 i think (med han jag förlorade oskulden med)
8. När fick jag första orgasmen vid samlag? Jaa du...Det tog ett jävla tag.
9. Hur ofta får jag orgasm vid samlag? 3/4 ggr typ.
10. Petar jag kråkor och stoppar i munnen? Nej för helvete. Slutade jag väl med för typ 15år sen.
11. Gillar jag att kolla på porrfilm? Gillar? Nej!
12 Har jag varit otrogen? Det beror på vart gränsen går. En kyss som högst.
13. Har jag gjort någonting som jag inte kan berätta för någon? No.
14. Kysser jag killen efter att han har slickat mig i muffen? Jajemen.
15. Kysser jag killen efter jag har sugit av honom? Klart, det är ju hans problem.
16. Har jag haft någon sexuellt överförbar könssjukdom? never in my life. (som jag vet)

Kommentarer
Postat av: Linda

Min lördagkväll blev trevlig och helgen likaså. :-) Kul att shoppinghelgen blev bra. Nya kläder brukar lyfta humöret, i alla fall funkar jag så ibland. Just idag var jag grymt shoppingsugen efter jobbet och passade på att gå ett varv i närmsta gallerian innan jag tog tåget hem. Resultatet blev en kjol, en blus och en rea-topp (snygg passform och bara 39 kr, inte illa!

Postat av: Nicole

Starkt jobbat tösen ;)

2006-11-14 @ 22:36:28
URL: http://ofverklassnicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback