Ensam & misslyckad ;-l (?)

Tycker synd om mig själv idag. Ska nämligen få sitta själv 2 helger framöver. (lr 2 lördagar)

Nästa helg ska Patrik på bortamatch och de ska ut efteråt. Fint nog frågade han om jag ville med fast jag jobbar. ;-/ O lördan efter det ska han på julbord med jobbet och då kan jag ju inte följa med.

Hade de vart en vanlig dag så... Men när man jobbar hela veckorna så betyder ju helgerna så mkt mer. Så ska jag sitta helt ensam. Tips om vad jag kan sysselsätta mig med kanske? Förutom OC avsnitt & läsa igenom alla olästa tidningar jag köpt med från Sverige..

Nästa lördag är även min ända lediga lördag på typ 2 månader framöver. dessto värre juh!
Frågade chefen om jag inte kunde byta så jag jobbar nästa lördag iställe för denna. På så sätt slipper jag åtminstone sitta o känna mig misslyckad denna helg. Samtidigt skulle de inte sitta fel att komma ut :P Massa nya partykläder och alkohol hemma så det finns ingen annledning till att sitta hemma egentligen.

Skulle få svar på det innan jag går hem idag så håll tummarna!! Annars, Ge mig tips om lördags sysslor?

P hockeyoc cosmo


Kommentarer
Postat av: Carro

Jaha ja, vilket lag spelar han i då? hm du skulle kunna ha filmkväll med nån anna kankse. eller ta en låååång promenad fast det är lite tråkigt kankse.. nej jag hade inte så bra ideer. hehe =)

Postat av: Carro

Jaha ja okej. då är jag med. men du kommer alltså från Sverige annars!? Ja då blir det lite svårt. Men du får glra det bästa av det då.

2006-11-21 @ 19:25:54
URL: http://skrikcarro.blogg.se
Postat av: catya

ja, jag säger: UT & FESTA JÄRNET!!!!!
thats the way I do it ; )
kram : )

2006-11-21 @ 19:31:20
URL: http://catya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback