Film "rekommendation" lr inte.

Igår kväll tände vi lite ljus och tittade på först Wallander - jokern. Den va godkänd men inte mer än så.
Skönt med lite svensk film iaf, älskar både wallander och Beck. Efter den tittade vi på en riktigt kass skräckis, tro mig när jag säger att jag har sett ALLA skräckfilmer. Tror ni jag missat nån så rekommendera gärna. :-s denna skräckfilm va på sitt sätt unik, monstrena satte på varandra. Ehm? och sen i slutet när de verkligen börjat balla ur så klämmer dem monstrets snopp i dörren. Behöver jag ens säga att den trillade av och nån körde över den med rullstolen?... nej! Kommer inte ihåg vad den hette just nu men den är inte värd att nämnas. Om ingen väldigt gärna vill se den då?...

Kollade precis klart på nya beck filmen - Jordkällaren. Tyckte riktigt bra om den, 4 ++++ får den iaf.
Rena film helgen har de vart. Men det är mys ibland.

   beckwallander


Kommentarer
Postat av: Sanna

dom där filmerna är underbara! både wallander och Beck:D

Postat av: Sofia

Kollade på Jokern igår. Den var helt okej enligt mitt tycke. Fin blogg du har! Ha det bra!

2006-11-06 @ 08:01:20
URL: http://liteommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback