Första och sista IDOL inlägget.

Jag tycker inte ens om idol har aldrig gjort, eller jag har snarare aldrig tittat. Förutom denna säsong.
Brukar titta på uttagningen eftersom de kryller av muppar o jag typ dör av skratt. Sen vart de att jag började hänga med, eftersom de är bästa sändnings tiden. Både fredag kväll och söndag f.m. när man ligger i sängen o kollar på tv :p

Vad som är ganska kul är att smaken är otroligt olika. Både juryn, tittarnas, min och pojkväns är väldigt olika. Sötnosen Erik har legat bra till hos mig men idag (jag missade i fredags, så jag såg reprisen idag) tyckte jag han va kass. Juryn dock överöste honom med beröm. Överdrivet mkt! Nån som inte legat högt på min lista är Johan, förstår inte hur han hållit sig kvar. Men denna gång vart jag förvånad över hans uppträdande, tyckte de va bra för att komma ifrån honom. Men istället avhyvlade juryn honom nått otroligt, tyckte synd om honom. O varför blev alla så upprörda när Linda åkte ut förra helgen, hon sög stenhårt! Men som jag skrev, alla tycker vi olika. Pojken min tyckte att Erik va as bra idag och Marcus skit dålig. Ehm? Jag tyckte Felicia och Marcus gjorde bäst ifrån sig. Men jag är chockad att Danny åkte ut, gillar fortfarande honom efter "so sick". Det uppträdandet asså! Jag blev nästan sentimental när han grät där i slutet (o alla stackars unga tjejer i publiken) vilka problem de har.

En sak är iaf säker och det är att jag skulle aldrig klara av att va med i idol. Nåde den som gav mig kritik, ståendes ibland massa folk. Jag skulle rätt och slätt lägga mig ner på golvet och tjuta. Klarar inte av sån där sorts kritik, nej! då bryter jag ihop. För och inte tala om hur duktiga dem är som går ut och sjunger på det där viset. Massa creds te dem.

OBS! glömde nästan. Så jäkla stolt är jag. Förra veckan när Ondskan visades så låg jag o Patrik o kollade. Så säger jag - ah, kolla de ser ut som danny i idol. 2ggr tyckte jag att jag såg honom, där i bakgrunden av fighten. O som om jag inte hade rätt, fick jag höra idag på idol. Grymt.

Dagens fråga.
Vem VILL du ska vinna idol?
Vem TROR du vinner idol?

alla idolidol danny2



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ojojoj, du och jag tycker då INTE lika haha.
Johan: Kass.
Markus: Skitbra, men lite tråkig.
Cissi: Kass, men gillar henne ändå haha.
Felicia: TRÅÅÅKIIG! Ut me bitchen.
Erik: Favorit. Var ju skitbra i fredags, jäklar!

Och heeelt fel att Danny & Linda åkte ut. Trodde de skulle vara bland de 3 sista.
Nu gissar jag på att Markus vinner, men hoppas på Erik!

Postat av: Sandra

Danny skulle vunnit hela skiten, vet inte om jag vill se fortsättningen, men det gör jag väl. Markus är en värdig vinnare!

2006-11-05 @ 18:14:45
URL: http://saaandra.blogg.se
Postat av: Carro

Stackars Danny.. johan skulle ha åkt ut enligt min mening..

2006-11-05 @ 19:05:18
URL: http://skrikcarro.blogg.se
Postat av: jessica

Johan gillar jag eftersom jag bara gör det.
Cissi suger men gillar henne ändå.
jag förösker att ogilla Markus men kan inte motså att lyssna på honom och njuta, eftersom han är grym!
Felicia är tråkig. Orkar inte med henne heller som Mikaela säger ;/
Erik borde inte ens vara där. Han skulle inte ha varit där så får han en 2.a chans o är förfan snart i final. Hoppas tittarna inser att han suger.
Danny var grym, snygg och talangfull! Vissa anar att det var något fel med röstningen men där är säkert bara ett rykte. Om han kommer tillbaka blir jag glad över att få se han upppträda igen!

Jag vill att Danny kommer tillbaka och vinner. Om inte så hoppas jag på Johan!
men tror att Felicia tar hem det, tvärr

2006-11-05 @ 20:05:13
Postat av: Anna

Herrgut kunde inte sagt det bättre själv. Allt ifrån det där med hur jävla kass Linda eg. är till det där med kritiken. haha, enda skillnaden är att jag tycker att Erik var bra idag =)

2006-11-05 @ 21:18:06
URL: http://anniee.blogg.se
Postat av: Anna

haha trodde du vi var olika ? Varör ? (nickenyfiken)

2006-11-05 @ 21:23:21
URL: http://anniee.blogg.se
Postat av: Estelle

Markus kmmer vinna eller erik!

2006-11-05 @ 21:56:45
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Lisa

Markus - vinner, han är sjukligt bra!
Erik - Värdig tvåa.
Danny - Borde inte åkt ut före Cissi & Johan!
Felicia - sjunger bra, har skittråkig personlighet.
Cissi - Suger så in i helvete, VEM röstar på henne?
Johan - Ut med honom illa kvickt!
Linda - Var skitbra, BORDE blivit minst trea.

Jupp, smaken är som baken - delad...

2006-11-05 @ 23:06:22
URL: http://dorleen.blogg.se
Postat av: Angelica

Vi tycker inte särskilt lika angående Idol.
Marcus- BÄST, kommer vinna hela Idol med sin sångröst och vackra norrländska charm.
Felicia- Kommer tvåa, eller delad tvåa med Erik.
Cissi- Urkass, sjunger jämt och ständigt falskt.
Johan- Ännu mer urkass.
Danny- Har gjort en bra låt. "Öppna din dörr".

2006-11-06 @ 08:32:09
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Ally

Aaww, varför hatar alla Johan? Han är ju så söt :)

2006-11-06 @ 11:13:01
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Jennifer

Marcus: Vill jag ska vinna och tror jag vinner
Danny: Borde kommit två
felicia: är inte dålig men inte fantastiskt bra heller. Helt okej.
Cissi: Gillar hennes personlighet men hon sjunger sådär.
Johan: förtjänar inte att va med längre för han verkar itne bry sig tillräckligt och han sjunger falskt så det räcker.
Erik: Han har gjort några bra framträdanden men sjunger inte heller sådär bra man borde göra för att vinna.

2006-11-06 @ 15:24:56
URL: http://Staychic.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag hoppas Markus vinner :)

2006-11-06 @ 20:07:56
URL: http://ssssandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback