Fucking day!

Så här förbannad har jag nog aldrig vart. Vill bara lägga mig och gråta.

Köpte ipod idag, Som ni vet ville jag först ha en rosa. Men eftersom den slutat tillverkas tänkte jag: Let`s take a white, man kan ju ändå skaffa ett rosa fodrall och det där söta headsetet så blir den super cute anyway.
Åkte till Elköp och kollade lite på ipods (hade inte alls tänkt köpa nån idag) men så insåg jag att den va mkt billigare i affären. Jag hade bestämt mig för en apple nano. Så jag bad expediten om en vit.
Nej, Den har slutat tillverkas. Gaaaah. Det närmsta jag kunde komma va grå/silver visserligen inte så stor skillnad. Ska ändå ha ett fodral så den kommer ju vara vit. Så jag köpte den. (Gick jag miste om graveringen oxå ;-((

45min på mig att äta och ladda in minst 10 låtar som jag kan ha med till jobbet. Självklart var det inte lätt som en plätt, visserligen förstod jag det. Så det blev till att dra till jobbet utan!
På jobbet sen då, sitter på ett möte i en timme. Gött som fan tänker jag. Sen så säger han som haft mötet till mig att stanna utanför (shit tänkte jag och tog ur tung piercingen) dock vare inte det som va problemet han skulle bara skriva in mig som ny anställd. Han ger mig lite papper ang. hygien och säger  -ja, för du har väl gjort hygien testet? Ehm. nej? Hans ansikts uttryck ändras och så säger han då får du inte jobba här. Självklart visste jag att man skulle göra testet men servern har inte fungerat på en vecka. Har provat på 3 olika datorer och de andra svenskarna på avdelningen har oxå haft problem med det. Vilket fall som helst fick jag ringa Patrik så han kunde hämta mig. Dessutom är det adeccos (dem jag är anställda av) uppgift att se till att jag gjort de innan de skickar iväg mig på jobb. Det sa han som skickade hem mig också. Jaja, nu har jag gjort de där nedrans testet iaf. Väldigt onödigt eftersom jag bara ska jobba 2 dar till.

Lite glad var jag ändå eftersom jag skulle få dra hem o dola med ipoden. Men självklart behövdes det en hel vetenskap för att förstå sig på den. Jefla i-tunes program, sämsta systemet i historien eller så är jag och min pojkvän väldigt iq befriade. Tur som attans att jag jobbar e.m imorn så jag får sitta o bli änu mer förbannad över detta imorn. Håller ärligt talat på att lacka ur totalt här. Sen blir det knappast bättre av att DC inte fungerar så man inte kan få hem de låtar man vill ha. Fucking day!

Det ända som fattas nu är att nanon kommer i Guld. Då går jag personligen i konkurs bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Honeydew

Min msn fuckade :(

Postat av: tess

men stackare :( vilken jobbig dag!

2006-11-02 @ 09:54:33
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: michelle

iPod nano finns ju i rosa?

2006-11-03 @ 20:11:43
Postat av: Alexzandra.

Michelle - Ja fast jag gillar inte Zeris rosa. Är ute efter baby rosa :D

2006-11-04 @ 08:16:47
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback