Gold digger eller arbetare?

Hörrni tjejer. Jag har några frågor jag skulle vilja ha svar på från alla som är inne och smyger :P

- Var går åldergränsen mellan tjejen o killen i ett förhållande?
- Kan du tänka dig att bli försörjd av din man o aldrig mer behöva jobba?
- Längsta förhållande?
- Förhållande eller singel?
- Vad skulle du vilja ha i julklapp av pojkvännen?

Självklart får ni vara anonyma och så vet ni att vi alla tycker olika. :-d

Annledningen till att jag skrev dessa frågor är dels för att
Honeydew skrev ett inlägg. Där de handlade om äldre män som skriver till väääldigt unga tjejer på internet. Min personliga åsikt när de gäller åldern är lite oklar. Jag va tillsammans med en kille som va 5år äldre och skulle säkert kunna tänka mig någon som va 6-7år äldre. Men äldre än så känns lite onormalt. Dock är det ju inte konstigt ifall en 32åring är i lag med någon som är 42. O sen beror det ju lite på ifall killen är ung eller gammal i sinnet. Den killen jag va ihop med va snarare yngre än mig beetende mässigt.

Den andra annledningen är att jag tycker de är helt oförstårligt hur man kan ta en kille för dens pengar. Om jag någon gång tar en kille pga att han är rik så får mina vänner döda mig. Egentligen förstår jag inte varför man vill ha snuskigt mkt pengar? fyrklöver
Jaja, jag skulle vilja ha ett hus like "the cribs" men samtidigt inte. Själva sparandet och längtandet är ju nästan bättre än att få själva saken. O har man själv jobbat ihop pengarna så känns de så mycke bättre. Man ska inte få allt man vill ha... Jag kan inte tänka mig nått värre än att bli "anklagad" för en pappa-betalar flicka. O jag kommer def. aldrig bli det heller. De senaste 4åren har jag försörjt mig själv helt även fast jag inte behövde flytta hemifrån redan i 2an. O jag trivdes jätte bra med att bo hemma så inte för det. Men när man börjar jobba och tjäna egna pengar så vill man (eller iaf jag) skämma bort sig själv lite. Vilket jag gjorde med både lägenhet och ny bil biloch det va jag som stod för varenda krona. Jag hade slitigt ihop allt själv efter skolan och på helgerna. Jag va mer än värd det. Man skulle ju aldrig uppskatta saker och ting fall man kunde köpa allt? Jag tror pengarna kan stiga än över huvet ganska fort. Men de är min åsikt.

Har fått höra lite skvaller från hemtrakterna. O hur kan man försöka bli gravid för att hålla kvar en "rik" kille? En sann gold digger. O hon har säkert blivit så här enbart för att hon blivit bortskämd av far sin sen hon föddes. I våras när hon fyllde år hade hon i ett telefonsamtal med sin far sagt - Jag vill antingen ha en ny mini cooper (fast cab, hon hade en vanlig) eller ett par nya boobs. Please! Bortskämda unge.
Vad tycker ni, vill ni va snuskigt rika? O få allt ni pekar pÅ?
 
prinsessan Nu ska jag hämta pojken. Sen göra mig en ost & skink paj. Lööööve.

gold digger

Kommentarer
Postat av: Angelica

1. Jag personligen tycker att en åldersgräns på två-tre år är normalt, men samtidigt skulle jag kunna tänka mig att vara tillsammans med en kille som är sju år äldre, men inte större åldersskillnad än så.

2. Om min kille hade ett jobb där han tjänar sjukt mycket pengar så skulle nog inte jag ha något emot att bli försörjd och han skulle säkert inte ha något emot det heller. Däremot skulle jag bli så förbannat uttråkad om jag inte fick jobba.

3. Mitt nuvarande, 3 ½ år.

4. Tveklöst förhållande!

5. Digitalkamera är det enda jag vill ha, men jag tror inte att min kille vill lägga ut så mycket, så kanske ett sexigt BH-set?

Postat av: flikkan

1. Jag har endast haft jämnåriga pojkvänner tidigare, men min nuvarand eär 1 år äldre än mig, men det har inte varit för att åldern har någon betydelse utan mer att det bara blivit så. beroende på hu personen beter sig så skulle nog en ålderskillnad för mig kunna vara upp till 10 år. men jag skulle nog inte kunna ha en yngre pojkvän...

2. nja... beror på hur situationen är, men jag tror jags kulle bli rätt rastlös... nä.. lite jobb om så 20 % så...:-)

3. 6 år
4. förhållande sedan 1 år tillbaka.
5. en väska från tommy hillfigher 2000 kr ...

2006-11-21 @ 12:25:38
URL: http://tindrande.blogsome.com/
Postat av: Angelica

Kopiera listan på min sida, den om "Filmen om Angelica" och gör en egen! :)

2006-11-21 @ 13:20:17
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Joanna

1. 3 år ungefär men det är klart att det finns undantag. Jag tror man blir för olika om skillnaden är större, både generationsmässigt och gällande tidpunkt i livet... har lite åldersskillnadsskräck pga mina föräldrar, de skiljer sig 13 år och är som katt och hund. Jag blir misstänksam mot äldre killar, haha =)

2. Nja... det vore trevligt att vara ekonomiskt oberoende så att man kunde satsa på precis vad man ville utan att oroa sig för den ekonomiska biten.

3. Strax över 4 år.

4. Singel.

5. En resa till ett varmt ställe!

2006-11-22 @ 19:47:12
Postat av: Angelica

1. Har ingen tydlig åldersgräns, allt handlar ju om personkemin. Man kan träffa en helt underbar person som man passar ihop med som är bra mycket äldre än en själv, fast jag tror ändå att runt 30 år skulle jag inte vilja att min kille var.. man är på så olika nivå i livet då. Men mycket handlar ju också om i vilken ålder man är. Klart jag tycker det är ofräscht med en 15-åring som går hand i hand med en 30 år gammal snubbe, men är den ena 30 och den andra 45 känns det mer acceptabelt.

2. Hmm, nää. Klart det skulle vara nice att killen tjänade så bra att man slapp jobba, men hur länge? Jag vill ändå ha ett jobb att gå till, kanske inte på heltid men halvtid iaf. Jag vill känna mig självständig och ha nåt att göra annat än att bara shoppa eller gå på skönhetsbehandlingar hela dagarna, tror att man behöver en balans för att uppskatta det som är "lyxigt". Pengar betyder mycket, men det är inte allt.

3. Nej usch, vill jag inte ens svara på. Jag suger på förhållanden så jag gör slut på det innan det ens blivit nåt seriöst.

4. Nu känns det iaf som om jag skulle vilja ha ett förhållande men det är bara för att jag vet med vem ;)

5. -

2006-11-23 @ 14:32:16
URL: http://annilelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback