Good news from Wedins.

Some good news, var inne på wedins och kollade resväskan. Ville se vilka storlekar den fanns i, varav expediten sa att den färgen skulle utgå så jag kunde få 200kr i rabatt på vardera väska. Fint julklapps erbjudande må jag säga. Båda väskorna för 1000kr. O man går väl knappast och köper nya resväskor vart annat år? O jag har ingen egen så jag borde slå till. Innan någon annan gör det. (It would be just my luck) Ioförsig vet jag inte om jag får ha en rosa resväska när jag är 25 men va fan, 4år kvar.

Ska krypa in i älsklingens stora munk tröja och sen njuta av min subway. mat

Kommentarer
Postat av: josefine

hej! jag kom inte in på länken men jag har den rosa väskan ifrån Wedins, i love it!

Postat av: Lisa

Jag med, fick min idag :D såå glad!! Pink make me happy! :P

2006-12-07 @ 21:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback