Hate the lokalbuss.

jaha, så idag åkte man lokal bussen för första gången i Norge. Jag lyckas alltid gå ut minst en kvart innan i rädsla för att missa bussen. O det slog inte fel denna gång heller, Stod i den där fördömda busskuren 10 minuter innan, frös nästan häcken av mig.
O jäkla dyrt va det oxå, 31 kr (asså en lokalbuss liksom).frågetecken
Åkte som planerat till Patriks jobb för att hämta bilen. Orka gå 40min i regn liksom.

Va lite sur på P, (eller inte på riktigt) men jag försökte låtsas som att jag va det. Skickade ju ett gulligt sms till honom och fick fanimej inget svar. Han ringde när jag va på väg till honom och frågade fall jag fått sms. Jag va kort och la sen på (som om jag inte alls fatta att han försökt skicka) men direkt när vi såg så ville han bevisa att han försökt skicka. O med de söta svaret blev han förlåten som alltid. generad

busskur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback