HJÄLP MIG / OC resumè?

Alltså ska de va så svårt? Började kolla OC igen, avsnitt 4 säsong 3.  Merissa börjar på nya skolan och träffar Johnny första gången? Meeen, detta verkar ju bekant. Jag har ju sett hela Johnny - storyn. Hans död och allt. Så jag blädrar framåt i tiden och har nu sett avsnitt 16 (The road warrior) när Ryan och Johnnys kusin letar efter Johnnys pappa. Så whats next? vad ska jag nu ladda hem, detta va nämligen vad som fanns i mappen.

Kollar på kanal5.se och ser att de finns ett till avsnitt (The journey) Ryan fyller 18 står det... ((haha, han ser ut som 25 för fan)) anyway så har jag sett hela denna säsongen förutom detta avsnitt då. Men så trycker jag på säsong 3 i vänster spalten och en helt annan säsong kommer upp. Samtidigt som den jag har sett ligger under säsong 5. Help me someone. Det är väl ändå säsong 3 jag sett? När Johnny dör? Skulle inte Merissa dö i säsong 3? menar ni att hon kommer dö i avsnitt 18, det ända jag inte har sett? verkar helt fel det här....

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nästa avsnitt blir The journey... efter der avsnittet kmr ju det som var förra onsdagen. Ja det är i säsong 3 som johnny dör ..men asså Det som går nu på teve är ju fortfarnde säsong 3 och Marissa har inte dött än!

Postat av: Jennifer

Alla avsnitt säsong 3, på onsdag sänds avsnitt 70 the secrets and lies

Episod lista:
52 The Aftermath
53 The Shape of Things to Come
54 The End of Innocence
55 The Last Waltz
56 The Perfect Storm
57 The Swells
58 The Anger Management
59 The Game Plan
60 The Disconnect
61 The Chrismukkah Bar Mitz-vahkkah
62 The Safe Harbor
63 The Sister Act
64 The Pot Stirrer
65 The Cliffhanger
66 The Heavy Lifting
67 The Road Warrior
68 The Journey
69 The Undertow
70 The Secrets and Lies
71 The Day After Tomorrow
72 The Dawn Patrol
73 The College Try
74 The Party Favor
75 The Man of The Year
76 The Graduates

2006-11-07 @ 19:21:43
URL: http://Staychic.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag har väääldigt svårt att tänka mig att de ska ta kål på Marissa.. slutade följa det efter säsong två, men är inte detta bara ett rykte? Annars kanske man skulle börja kolla igen, gillar när det händer grejer i tv-serier.

2006-11-07 @ 22:32:42
URL: http://dorleen.blogg.se
Postat av: Angelica

Lisa, Marissa kommer ta livet av sig, för hon ska sluta i serien. Och Alexzandra, Ryan är faktiskt 25 eller 26 i verkligheten, likaså Summer och Seth. Hehe.. börjar lika Beverly Hills. :p

2006-11-08 @ 09:08:47
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Ehm jag har skrivit ett svar till Lisa på hennes sida. Så efter är jag inte dock. Jag förstår att Ryan inte är 18 i verkligheten tycker bara de är så töntigt när man ser att de är äldre.

2006-11-08 @ 10:20:58
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Mie*, Absolut Guldkant

Det är väldigt olika hur man svarar på kommentarer har jag märkt;-) Själv brukar jag svara hos mig och istället gå in o hälsa på o kommentera ett inlägg i besökarens blogg.

Fast om ngn ställt en specifik fråga (som din) brukar jag svara på båda ställena...

2006-11-08 @ 10:22:40
URL: http://teobok.blogg.se/
Postat av: Carro

Hehe.. finns en del oc avsnitt.. kommer ju ett idag när marissa kommer att knarka med volchuk

2006-11-08 @ 11:24:34
URL: http://skrikcarro.blogg.se
Postat av: Carrro

Jaha ja, okej men du bor inte i sverige eller? för här är det trailers som visas

2006-11-08 @ 16:02:06
URL: http://skrikcarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback