Hur träffade du pojkvännen?

Stod och tänkte på när jag senast tränade, alltså ordentligt. Blir bara mer och mer otränad. ;-[
Kom fram till att de var dec-mars i vintras. Vilket fick mej att tänka på gbg. Asså jag bodde ju där i år. Känns som evigheter sen. Ryser när jag tänker på den tiden, dock har jag lyckats lägga de positiva minnena øverst på senare tiden. Tiden har inte gått så fort trots allt.
 
Igår før 10mån sen träffades jag och Patrik førsta gången, på krogen. Dock blev vi ju inte tillsammans førens 6 mars. Eftersom jag bodde i fukking Gbg.
Har frågat er førr men frågar igen. Hur träffade du din pojkvän? pinkpony(ni som inte har nån kan ju berätta hur ni träffade exet) Kul och veta, brukar nämligen vara på de mesta skumma ställena/sätten. 

 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Träffade mitt ex för lite mer än ett år sedan, på en fotbollsfest i den lilla hålan som vi bodde i.. Hade aldrig träffat honom innan och jag gillade verkligen inte honom, nu i efterhand känner jag mig verkligen ytlig.. haha. men vi började träffas allt mer på olika fester och med gemensamma kompisar och ungefär 1 å en halv månad efter vi träffats så blev vi tillsammans.. Vi älskar varandra fortfarande men ett fungerande förhållande mellan oss existerar inte, blir bara bråk och gnäll.
För tre måander sedan så flyttade jag tvärsöver landet till Kalmar för att börja plugga och då har han kommit på att han inte vill leva utan mig och vill att jag ska flytta tillbaka. Dessa jekla killar ;) men jag stannar här.

2006-11-28 @ 14:06:40
Postat av: thowe

På stranden fick jag upp ögonen för honom, men han hade gått i samma årskurs i samma skola i 3 år.. han kände min bästa killkompis sen började vi umgås mer å mer, han skaffade flickvän, det tog slut, vi blev ihop.. ungefär. haha!

Postat av: Jossan

jasså du bor i norge! det förklarar saken =) det är bara att hålla ögon å öron öppna då! =P

2006-11-28 @ 17:49:09
URL: http://paradeiser.blogg.se
Postat av: Zanna

Häftigt ;)
Såg även att du är från Värmland vilket jag också är.

Vart i Värmland bodde du?

Och Hockeyspelare ;) Fy f*an vad dom är guld alltså.

2006-11-28 @ 18:10:45
URL: http://enoksson.blogg.se
Postat av: carro

haha tack ;D

2006-11-29 @ 01:23:36
URL: http://lovelyC.blogg.se
Postat av: Kenza

På gröna lund:)

2006-12-04 @ 08:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback