Jobb och roadtrip.

Ska snart iväg och jobba på Rimi. bara 16-21 så det känns rätt soft. Ska nog gå förbi affärn och köpa mig en " go morgon musli" att ha på vägen. Dem är för goda, skulle kunna leva på dem faktiskt.

O imorn ska jag jobba på dagis, fast inte det jag brukar vara på. Hoppas på massa söta barn ;D
Blir eventuellt en roadtrip i helgen, får ju en 14-dagars lön imorn så.... Vi är båda lite trötta på det här nu så det skulle göra gott. Funderade på en natt på hotell och teater i Göteborg men de kanske slutar med en shopping över dagen bara. Nån tripp blir det iaf. Mysigt! 

roadtrip


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är inte alls fel med lugn och ro efter en lång vecka! Fast den här helgen blir nog mer fullmatad än den förra. På söndag är det Fars dag, så på eftermiddagen bär det av till sambons pappa och på kvällen ska vi äta ute med min pappa. På lördag tänkte vi ha lite fest, och så blir det ev utgång, var ett tag sen nu så det kan nog bli trevligt. ;-) Hur ser din helg ut?

Postat av: Camilla

gud va kul med dagis!

2006-11-09 @ 22:28:35
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: Lisa

Tjaa, här kommer några hubadresser som jag tror ska funka, om jag har kopierat rätt adress vill säga... Det finns mycket att välja på :)

glendale.dc-united.se:8888
maximumspeed1.no-ip.org
ms1.maximumspeed.org
boden.no-ip.info:23

hoppas hoppas!

2006-11-10 @ 13:28:23
URL: http://dorleen.blogg.se
Postat av: Sofia

trevligt tervligt! :D

2006-11-10 @ 15:53:06
URL: http://mayflower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback