Jul i miniatyr.

Förra julen hade jag en miniatyr gran från Ikea. Alltså en riktig som stod i blomkruka. Halv meter hög och så jäkla söt. Det stod förövrigt kvar i fönstret till maj eller nått, så mkt gillade jag den =) Vill inget hellre än att ha en likadan i år men jag tror inte jag hinner till Ikea. Vet inte ens vart den närmaste ligger?

Till denna lilla gran hade de speciellt julpynt. Kulor och glitter i miniatyr. åååh.

Kollade på ikeas hemsida och såg att de hade himla massa julpynt. Vill vill..

dekoration

Kommentarer
Postat av: thowe

Mjo, men du behöver kanske inte köpa så dyra", ikea har ju förvaringsaskar.. Ja, det borde finnas kvar by now! Och det är absolut toppen för långa halsband! :)

Postat av: ida

vill du att jag ska ta bort dom?
jag kan göra det!

2006-11-27 @ 11:32:12
URL: http://bjarkstedt.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback