Julklapps tips till folket *

Nu blir jag lite putt. Stod på jobbet och kollade bluebox.se, hittade hur mkt söta ting som helst. Massa julklapps tips om inte annat. Tänkte att när jag kommer hem ska jag göra en "julklapps lista" för er som inte är klara med klapparna. Men tusan, det gick inte att spara bilderna för de va skyddade.skock Då vart de ju inte nå roligt alls. Får helt enkelt rekommendera er att ta en titt på denna sida.

Bl.a finns de blommiga brödrostar, hammare, måttband etc.
Till dig och prinsen dessa söta muggar.

Oo så dessa....
Marilyn disktrasa, Pussplåster, döskalleplåster,
Badpropp, Isskrapa
Kortlek (elak eller snäll version), Hångel tuggummi

Nån som har tips om bra internet shopping? kommentera Gärna julklapps tips.

Kommentarer
Postat av: Camilla

bra tips! :)

Postat av: Malin

Jag har pussplåstren- De är ursöööööta!!

2006-11-21 @ 20:55:47
URL: http://malincecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback