Korsett & pan cakes ;p

fuck, P vart ledsen/arg (vet inte vilket av de...) før att jag tackat ja till jobb..
Va ju så osäker på om jag skulle säga jaa. O nu när jag ringde tillbax till chefen och førklarar situationen (sa tom att mitt førhållande stod på spel) men det ända jag fick till svar var att jag sagt ja. Dock lovade hon att førsøka få tag i någon annan fram till 16 när de stänger. Annars är jag så illa tvungen. Känner mig som en dålig människa.

P hade ju vart och køpt grädde och så till min päron likør och till pannkakorna. Det som va lite komiskt va att jag oxå var och gjorde de førut på lunchen. Ah, vi tänker då lika <3

Vad jag tänkte var dock att jag ær i stort behov av att jobba øver med tanke på att jag fått en ny mobil räkning. Denna gång var den lite mindre, 3000! Vilket fortfarande är fruktansvärt. Så idag blir det till att køpa norsk kontantkort. Vill fan inte slänga 3000 i sjøn varje månad. Got damn it.

Lyckades även klicka hem varorna från hm, ett extra paket när jag kommer hem till Sverige i Jul. Wii.

Naaw! Min chef ringde precis och sa att hon hade goda nyheter. Hon hade lyckats hitta en.

Pan cakes here i come!  

                    


Kommentarer
Postat av: catya

skönt att det löste sig

kram catya

Postat av: flikkan

Hoppas ni hade en mysig kväll:-)

2006-11-17 @ 10:06:57
URL: http://tindrande.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback