Like my outfit?

Fick precis høra att jag hade en cool outfit. (idag har jag ett par knälånga jeans shorts med leopard tights under, med tillhørande ørhängen och skärp i leopard) Och igår fick jag høra av en annan kollega att jag va fin.? Ehm, det gør en ju glad. Finner de dock ganska roligt med tanke på att jag bara jobbar med killar. O genomsnittsåldern ær 35+ .. Jag springer gladeligen omkring med mina olika små outfits. Øverlycklig før att slippa arbetskläder. usch, skulle ju bli skit tråkigt att jobba då.

Om 2 timmar slutar jag, ska hem och dricka mig full. Køpte ju med en del alkohol på våran harry-tur førra helgen. (harrytur kallar norskarna de när man reser till Sverige och handlar) Provsmakade min baja Päron igår med mjølk och grädde. Farligt gott! Hoppas bara att inte älsklingen min børjat utan mig. =P

leopard  Pæron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback