Mammi <3

Såklart var jag lika trøtt imorse, kl ringde kl 9. Ställde om den till 9.25. Det är inte min grej att snooza egentlige men men. Efter att fått äta frukosten i bilen även idag. Så har jag insett att inte ens jag hinner klä på mig, sminka mig och äta frukost på 15min.
Får helt enkelt sova 5min kortare imorn. sover

Just i detta øgonblick kan min mamma ligga på operations bordet. Vet inte om hon fick f.m eller e.m - tiden. Känns inte kul att inte vara vid hennes sida. När jag kommer hem till jul har jag inte träffat familjen på 3mån. Har aldrig varit borta från Karlskoga så länge. Anyway, alla tankar till mammi nu heart

Ikväll ska snutten & jag gøra ansiktsmask och sen besøka solarieøarna. Najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback