Mc flurry pepparkaka à la shopping Trollhättan.

Igår var vi på den efterlängtade roadtripen. Efter endast 4h sömn satte vi oss i bilen. (kan ärligt säga att jag aldrig vart så trött, kunde verkligen inte öppna ögonen under hela dusch vistelsen) Första färgan skulle gå halv 8 och vi va där kvart i 6. Vi tog därför en väg som vi aldrig åkt förr, via drammen. För omväxlings skull fick vi åka en undervattens tunnel.

Stannande en snabbis i Uddevalla för att besöka systemet. blev glatt överraskad när jag såg xider X-mas. Var överförtjust i den förra året men till min besvikele fanns den inte på systemet då. Men nu gör den det! Fyllde korgen med så många man får ta över till ett icke Eu land. Klarar mig ett tag iaf. Den är ju då glamig med glittret och allt. Undra om man kissar glitter efter ett antal såna? Köpte även Päron likör som man skulle dricka med lite grädde & mjölk. Älskar mjölkdrinkar av all this kind ;-P     
    Baja päron
Åkte vidare till Trollhättan, annledningen till att de blev just dit var Junkyard. (en internetstore som patrik alltid handlar fr.) efteråt blev de käraste Donkan o inte vilken som helst. Har aldrig skådat en så snygg och fräsh Mc donalds. Inte ens ett halvår gammal. Man hade tom musik när man satt på toa. hehe.. Riktigt modern design. Till min glädje fick man vid köp av stor meny värde 55.- en gratis dvd. Som alternativ hade de OC säsong 1. (avsnitt 1-4 & 5-8) självklart fick Patrik oxå köpa en sån.. Passande eftersom jag bara sett säsong 3. Oooo Mc flurry pepparkaka for dessert. Yum!

Sverige alltså, lika underbart och tryggt att komma hem till Sverige varje gång. 6veckor sen jag var i hem stan nu (men det får vänta yttligare ett tag), aldrig vart ifrån stan och familjen sålänge. (Längtar tills Jul) Vilket fall som helst så är Gina trico lätt min nya favvo affär, senaste månaderna har jag gjort mkt lyckade inköp där. O billigt är det. Blev 2 jätte söta klänningar (en svart o en grå) har sett någon på bloggen som har sådana så de har antagligen funnits ett tag. Men grått är ju inne i vinter och svart blir liksom aldrig ute. Blev även en jätte söt kofta & 2 linnen från samma butik. Tjejen i kassan va så otroligt fin på nått sätt, o hon hade på sig linnena i samma färg plus koftan så jag kände mig värsting mupp när jag köpte likadant. Men oftast är det när jag ser något på andra som är fint, som jag själv köper det.

Har sagt en månad nu att jag är så sugen på glasögon (asså riktiga) har sett 3 tjejer som passat så jädrans bra i det. B.la ett par vita dior som nån tjej i Ullared hade på sig. Nån från glife och nu även hon i kassan på Gina. Känns ju en anning knäppt att köpa ett par briollor för över 2000 utan styrka. Får se hur de blir med det.
Gina

Kommentarer
Postat av: Malin

Rolig läsning! Speciellt det där om att man skulle kissa glitter :) hahaha

Postat av: Hannah

Gina tricot är bra :) Himmlans synd att om man köper nåt där så kan man se ganska så många som har samma plagg :/

2006-11-12 @ 17:06:15
URL: http://fashionita.blogg.se
Postat av: UmmaGumma

Mjölkdrinkar rocks, men fasen om man dricker för många! :-)

2006-11-12 @ 19:40:57
URL: http://ummagumma.blogg.se
Postat av: Alexzandra

UmmaGumma: Ja och det har ju en tendens att bli det. Det är ju så gott & finns så många olika smaker ;P

2006-11-12 @ 19:56:20
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Sophia

Gina Tricot är grymt! :)

2006-11-12 @ 21:26:18
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: Sanna

Trollhättan är en helt underbar staad:)

2006-11-13 @ 12:28:15
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback