Morgon irritation.

Patrik glömde berätta för mig att jag skulle skjutsa han till jobbet. Enligt mig är de ganska viktig information eftersom jag fick gå upp halv 6 istället för 9. Så här sitter jag nu och dricker oboy och lyssnar på Take That - patience. Good song =)

Asså, kalla mig bitch nu men det är inte kul när bloggarna kopierar mina bilder/ikoner. JA, jag har själv tagit många av dem på andras sidor. Dock inte en och samma från alla. Och de är ju då rätt komiskt att någon vart inne på min sida typ skrivit kommentar och i personens inlägg efter de, har personen typ 3-4 bilder från mig. 4st som gjort detta hittills (en frågade tom, + i kanten) och hallå?!  ingen hade dem här bilderna innan så.. Finns miljontals såna här små ikoner på blogtoppen, skillnaden är att jag suttit i timmar och valt ut vilka jag vill ha.pony2 

Så sluta åka snålskjuts och leta upp era egna favouriter istället. Nån som vet hur man fixar copywrite/copyright!? En sak vore ju om de va en kändis bild som "stulits" eftersom varenda bloggare har dem på sin sida. Men när jag började använda dessa ikoner var de för att de va ganska unikt just på blogg.se men som de snart inte kommer vara längre... mad

Kommentarer
Postat av: catya

hehe.......ja ryt till nu : )
många drar bilder från mig oxå

Postat av: Alexzandra

Catya : Du är før skøn tjejen. ;P

2006-11-27 @ 10:32:54
Postat av: Ida

Ajdå, det kan ju inte vara nå skoj :( Men förstår dem ju, den där lilla my little pony:n är ju hur söt som helst! :) Men ändå, fråga först vore väl ändå inte så svårt...

2006-11-27 @ 13:39:34
URL: http://graceful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback