Nattliga tankar.

Inatt vid halv 5 låg jag vaken, kunde inte somna på säkert en timme. Inte likt mig, hur mkt jag än har att tänka på så kan jag alltid somna.

Så kom jag på att jag faktiskt haft en Walk in closet. Hur kunde jag glömma det? Det är ju min största önskan numera. Ioförsig var det bara en kvm till att stå på .. Men det va fortforande möjligt att gå in i den. Minns att väggarna va tapetserade med skönhetstips, Oo hela dörren full med heta karlar (med magrutor) det va min stora kärlek i 6an, 7an...

Vilket fall som helst längtar jag så sjukt mkt till att flytta hem nu. Tyvärr står det inte nån färdig garderob att gå in i. Men jag längtar efter att få åka till Ikea och köpa söta förvaringsboxar (har ju sett leopard mönstrade, hot!) och sen såna där sko hängare, skärphängare etc.. Kul att bara dona och fixa i lägenheten över huvetaget. O badkar, ge mig! Tänk att lägga sig i ett
bubbelbad. Kärlek det hjärtaa

EFTERLYSNING: Jag är ute efter ett sånt där smyckes träd/hand. Nån som vet vart man kan köpa det? Helst på internet. De verkar så praktiska.

Patrik stackarn som jobbat 12h igår orkade inte så prison break, eller vi snarare prioriterade andra saker när vi kom hem. Så när han vaknar sen ska vi åka och köpa subway (ska springa in på wedins oxå o kolla storleken på den andra resväskan) sen hem och titta prison break. Han är så cute, sover med min "sweet dreams" över ögonen och tjejfärgade öron proppar.

förvarings lådorträkorggalgeskoförvaring


Kommentarer
Postat av: Anonym

Googla på "smyckeshand"? Svårare än så är det inte :)

2006-11-25 @ 10:33:30
Postat av: Malin

På Mique säljer dom sånna händer i svart och vitt!!

2006-11-25 @ 17:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback