Ny vecka :-l

Spöregnar ute idag,paraply tror det är det som håller kunderna borta.
Eftersom P jobbar e.m denna vecka så måste han ha bilen o jag måste åka buss hem. Suck.
Funderar på att hoppa av vid hans jobb och ta bilen hem därifrån. Eller funderar, jag har snarare bestämt. :-D

Ny vecka på jobbet, trisst det ær nær veckorna bara rinner iväg. Hinner liksom inte göra nått.
Fast desto fortare går tiden fram till Jul och tills jag får träffa familjen & vännerna. jul 
Nästa vecka ska mamma opereras, läskigt och synd att jag inte kan vara vid hennes sida.

På torsdag är jag ledig, ska bli riktigt skönt. Passa på att träna ska jag göra. Synd att inte lönen kommer förens fredag bara. Så har jag bestællt julklappen till kjäresten min. Hoppas den blir fin. Får nämligen inte se den förns till jul jag heller.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad ska din mamma operera? Min mamma ska också opereras, men det är ingen farlig operation. Har du svarat på brevet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback