Nytt jobb & lite motion.

Expert



Så duktig är jag! Igår hade jag värsting beslutsångest för om jag skulle dra upp på joggingbandet eller se ett till avsnitt av OC. Det blev joggingbandet. Duktig flicka ;P 5km, det har blivit min standard tur. Idag när jag skjutsade älsklingen till jobbet körde jag 5km till. U go girl! Nog med beröm, tror inte jag kan springa omkring där och träna hur jag vill. Med tanke på att jag inte jobbar där längre... O på måndag börjar jag antagligen jobba på expert. Och om jag och chefen är nöjda med varandra så blir de till sista Januari. Jag tycker väl inte det är så där jätte kul att jobba i butik men va fan. Kan ju inte tacka nej till hur många jobb som helst. Dessutom kommer de säkert bli lite fart nu innan jul :p

Jag va där med min lilla krav lista ändå. Jag ville ha ledigt fre/lör före julafton eftersom vi åker hem redan torsdag kväll (ev. fredag morgon) eftersom Patrik är ledig då. Sen så sa jag att jag måste kunna ta ledigt nån lördag (ev i Januari när jag fyller år) eftersom vi säkerligen vill hem då oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback