Otrohet och oskulder i OC?

Har precis kollat på 3 avnitt på raken av OC säsong 3. Eller 3 avsnitt efter att Merissa sköt Ryan`s bror.
Har väldigt svårt med att hänga med vart dem är i Sverige nu eftersom jag själv bor i Norge. Men vad jag fattat som har ett program visats efter "skjutandet", hemma i Sverige? Har jag rätt? Avsnitt 2 kommer denna vecka right? Med andra ord ska jag inte avslöja något för er som inte laddat ner från internet. (för jag kan slå vad om att ni är många, som inte står ut med endast 1avsnitt/vecka.) Började titta på OC i vintras, med andra ord så har jag bara sett en halv säsong så nu då, har jag börjat kolla på fortsättningen...

Jag har en tendens att inte vilja kolla på "hysteri program" Samma gäller nämligen när Prison Break började. Jag tittade 5min på första avsnittet sen tyckte jag det verka va crap. Sen ju mer folk babbla om hur bra de va, åhh - idag är det prison break. Desto större avstånd tar jag till det. Men eftersom Patrik började ladda ner denna säsong som sends i Sverige nu så tittade jag oxå. O faaan, va bra de va. Imorn släpps avsnitt 9 tror jag.

Vilket fall som helst har jag missat 2 super bra serier. OC är verkligen gripande, avsnitt 3 grät jag typ var 5e minut. Det kändes nästan som ett avslutnings program. Mycke som blev utreet och så.. Men what`s up whit satmaran från "behandlingshemet" som Sanders fru är på? För allt i världen hoppas jag inte hon försöker sno Sander O försegår de någe otrohets skandaler slutar jag titta på en gång. De kan ni ge er fan på.

Men eftersom jag är en ny OC tittare så har jag mina funderingar.... IGEN! De verkar ju onekligen som om Merissa och Ryan vart tillsammans like forever? Menar ni ärligt att dem inte legat med varandra? (Inga avslöjanden från er som sett längre än Svenska sendningen nu!)

Nu ska jag hoppa upp på löpbandet. (imorn blir de mer OC tittande.) Wunderbar!


Kommentarer
Postat av: mikaela

Här i Sverige har vi redan sett när Marissa skjuter Trey (Ryans bror).
Det var slutet av säsong två, och snart är vi på slutet av säsong tre ;)
du kan maila mig ([email protected]) om du har mer frågor, haha! Jag är helt besatt av OC ^^
Och nej, om du 'bara' har sett till början av säsong tre så har dom inte legat med varandra, så jag ska inte avslöja något ;)

Postat av: Anonym

Oj, du tittar på jättegamla avsnitt av O.C! Säsongsstarten var förra onsdagen här i Sverige, och vi är nog i slutet av säsong 3.

2006-11-07 @ 09:15:48
Postat av: catya

haha......jag var oxå sen med att börja kolla på o.c
såg mitt första avsnitt i sommras, hade innan tyckt att det var en "barn" serie, men efter ett avsnitt var jag hooked ; )
Beställde dvs boxarna säsong 1, 2 & 3 väntar nu på att säsong 4 ska komma ut på den "svarta marknaden"
för det dröjer ju ett bra tag innan den kommer ut för allmän försäljning : )

2006-11-07 @ 09:38:27
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: mikaela

Ja, här i Sverige har vi sett när Marissas papap blir halvt ihjälslagen och att dom har legat med varandra ;)
Om jag inte har helt fel nu, så visas avsnitt 19 av säsong tre i sverige imorgon :)

http://fan-freaks.net/oc/
Här kanske du hittar lite info, men jag ska kanske varna om att den sidan är något avslöjande :p
Men men, annars kan du ju alltid kolla på kanal5.se och sen trycka på "OC" :)

2006-11-07 @ 14:55:01
URL: http://miikaaela.blogg.se
Postat av: mikaela

Jag varnar dig lite för kanal5's hemsida, avsnittsarkiven är grymt röriga.
Men vi är på avsnitt 19 nu, och avsnittet där Trey blir skjuten sändes våren eller hösten 2005. Boxen, säsong två, släpptes den 23/11 -05.
Det var sommaruppehåll tills förra veckan :)

2006-11-07 @ 15:49:23
URL: http://miikaaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback