Pinsamma erkännanden.

Hittade denna roliga lista, har skickat runt den till alla mina vänner oxå. glad gubbe
Snodde den hos
Yenny.

Första fyllan: 17 feb 2000. (hel knepigt att jag minns datumet med tanke på att resten av kvällen är svart.) Jag va 14år i degerfors, alla i dfs dricker hb and so did i. Eller jag hade ingen avsikt att bli full lr ens dricka. hade vart hos frissan och blivit super blond vet jag, sen satt jag med en barndoms kompis hemma hos nån killkompis till henne. Kollade små stjärnorna och spelade kort. För att nästa sekund smaka på ett glas med "gul dricka" och de sista jag minns är att jag inte orkar hålla upp huvet, det liksom slog i blombrädan hela tiden. Vaknar upp av att någon slår mig i ansiktet och säger - Men det är ju Alexzandra. Då har mina snälla "vänner" satt mig på en buss hem till Karlskoga. Där jag då befann mig. Nästa gång jag vaknar ligger jag i min säng med stövlar och en vit ner spyad tröja. Yes de va en lyckad kväll. INTE! utegångsförbud? kan du ge dig på!
Snyggaste hångel: ehm, måste jag? Man har väl hånglat upp ett par casanovas. (men antagligen är jag inte ensam om den saken) för det andra så hånglar jag gärna inte med "fula" killar...Men ibland är det svårt att avgöra med tanke på alkohol mängden. %-)

Yngsta respektive äldsta hångel: 86 är yngst. O äldst en 78a (han var 28då)

Har jag hånglat med flera personer under en 24 timmarsperiod?: Yes, det har hänt....mkt händer på fyllan skock
Vad är jag nöjd med i mitt utseende?: Mina läppar (perfekt storlek), ögonfärgen, att mitt hår växer som ogräs (där man vill ha hår, på huvet ;P)
En detalj i andras utseende som attraherar mig: Allt maskulint, som stora händer, bra kroppshållning, skulle ljuga om jag inte sa muskler (absolut inte för mkt, då blire motsatt effekt) fin hy..

Har jag någonsin ljugit för att få ngn i säng?: Ehm, behövs inte. Killar tänker ju med kuken så.

Strippat för ngn?: Det är nått jag aldrig kommer göra. För obekväm i mig själv. Slog till med ett lite "sexigare" underkläds set för bara nån månad sen, det va tillräckligt pinsamt.

Stoppat upp behån ngngång?: Om? det va det ända vi gjorde när vi va små. Sen i 7an innan mina egna tuttar börjat växa ordentligt hade jag typ dubbla bhar. Pinsamt erkännande men vad gör man?
Snattat?: Haha, O yes. I Lågstadiet va det min största hobby. Jag o mina dåvarande "bästisar" snattade hela dagarna. Usch, men man åkte fast ett par ggr. O när föräldrarna kom på än var de inte lika kul längre..
Har jag moonat?: Nej, faktiskt inte.


Kommentarer
Postat av: hmm

ok

2007-08-20 @ 15:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback