Skjuten utanfør jobbet?

Vet inte om jag nämnt tidigare att Tønsberg (staden jag bor i nu) är Norges mest brottsbelagda stad. Vilket fall som helst så fick jag høra av kunderna idag att de va en man som åkte omkring i området och skøtt på folk och knivhotade oxå... Ehm? før mig är detta lite svår information att ta in.. Staden jag kommer ifrån i Sverige är lite mindre än Tønsberg och där har det bara mørdats 2 pers på 10år typ..?  o så har man ju hørt om han som kørde ner folk i Sthlm.. Men att någon åker utanfør jobbet och skjuter är før mig helt otrovärdigt?...hade jag vetet de tidigare hade jag inte ens gått till affären och køpt lunch.

Kan nu läsa på tønsbergs bladets
hemsida att faran är øver. Han dødade 3st och sen sig själv. Sen när børjade sånt här hända? creapy!

chainsaw

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas han inte var lika freakad som Thomas "Leatherface" som du har på bild.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback