Skräckupplevelse 1a dan på jobbet.

Kommer mycke irritation från mig nu förtin. Inget jag är stolt över men va gör man när man stötter på muppar stup i ett. Skulle ju jobba på rimi idag dårå. O för de första, när nån frågar om jag kan jobba till 21så tar jag förgivet att få gå hem kl 21. Inte 21.30. Det hela blev ju inte bättre av att jag heelt missförstod vägbeskrivningen och lyckades komma till en Ica affär på andra sidan stan istället. Väl inne på ica affären (5min innan jag skulle börja) så får jag en lite bättre beskrivning och lyckas anlända till rätt affär 16:02.

Kommer in där på kontoret, får kläder och besked om att jag ska logga in i kassa 2. På nr 7. JAHA? Hur loggar man in? ber personen i kassa 1 hjälpa mig vilket hon gör och sen lämnar mig där. Där står man med kö och har none koll på hur fan kassa systemet funkar. Jävla nuts! Va redigt irriterad när jag fick springa och leta efter någon som kunde hjälpa mig samtidigt som kön växte. Varav den lilla människan säger till mig att jag ska ringa på plockan när jag behöver hjälp. Jaha, vilken klocka, kan du visa vart den sitter kanske? Sämsta bemötande i historien och jag tänker aldrig mer sätta min fot på Rimi. Som förövrigt är sjukt ofräsh affär och hela kedjan borde läggas ner. Omdelbart! På vägen hem höll jag på att frysa kroppen av mig o såklart gick jag fel igen, när jag tänkte va duktig och gena.

Ska lägga in pizzan i ugnen innan snutten kommer hem. O han kommer förmodlingen vilja ha datorn då oxå. :-(( (Vill ha min dator!!!) Några skräckupplevelser första dagen på jobbet kanske? Dela mer er!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja fy fan! Vet en tjej som jobbade på Rimi och hon fick inte ens gå på toaletten eller ta matrast under sina tolvtimmarspass i kassan :-O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback