Snö/jobb kaos.

Ända från det att jag klev in på jobbet så längtade jag hem till snutten. Han hade lovat att vara vaken, väntande med avsnitt 9 prison break och glögg. Han vet hur han ska göra mig på bättre humör.

Efter en timme på jobbet tog winerkorven slut, Hallelulja! Äntligen slapp jag maskin j-veln. Istället fick vi stå och skära för hand men det va fan så mkt "roligare".  Hade säkert kunnat gjort det en hel dag.

Under tiden började det snöa ute, så självklart startade inte bilen när jag skulle hem. Livrädd för att bli stånas där mitt i natten ensam så drog jag tag i närmaste person. Kunde åka med henne in till Tönsberg.
Väl där släpper hon av mig inne i centrum, 30 minuter hemifrån. Hennes ursäkt va att hon skulle rakt där så enligt henne skulle jag ta en taxi. Ehm? den här personen jobbar jag med varje dag och hon släpper av mig 30 min hemifrån kl 00.15 på natten i SNÖSTORM! jaha, i mysbrallor vara bra att tralla hemåt. Kärring!

När jag kom hem vare inte bara jag som var less. Patrik skulle ju börja jobba kl 06 och hur fan skulle han komma till jobbet? Han fick helt enkelt ljuga ihop en magsjuka. Stackarn hade värsting dåligt samvete.
I Allt tumult missa jag nästan att han gjort det mysigt inför min hemkomst. ;-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback