Störiga människor.

Ibland blir man så irriterad på människor. Ta lite hänsyn till att jag är "utlänning" här i Norge, tack.
Eftersom jag jobbar i en elektronik affär så är det ganska mkt nya ord (det hade de antagligen vart om jag jobbade i Sverige oxå) men med tanke på att jag är i Norge så borde de väl ändå förstå att jag inte kan namnet på varenda liten kabel, knapp, adabter, plug, storlek på kameran D7356. (drog bara till med ett nr nu..) men ni förstår va jag menar? Så när nån ringer och frågar efter en samsung,sony bla bla? hallå, hur ska jag veta att det är en telefon? vi har liksom tv aparater, kaffekokare, køttmaskiner i alla dessa märken. Stööörigt!

kunder

O så fanns det bara gårdagens räkbaugetter kvar, smakade skit o massa citron...
Ligger en färdig pizza hemma i frysen, den ska jag lägga beslag på när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhhhh jag vill också dricka xider med glitter! Får köpa sådana inför åre näst nästa helg för nästa helg blir det barnvaktssittande och idag har ju systemet hunnit stänga! Ha en underbar kväll gumsan! Kram!

Postat av: catya

WOHO........nu har jag klarat utmaningen : )
check it out ; )

2006-11-25 @ 15:14:56
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Zanna

Killen har sj valt att lägga ut den bilden på internet så han vill ju alltså visa den.

Lägg ut vad du vill, risken e minimal att du åker fast. Det finns så mkt värre saker att jaga på internet såsom djurporr, barnporr, fildelning osv, osv.

Ha det gottans

(Annars hade jag lätt sålt bilderna)

2006-11-25 @ 15:40:13
URL: http://enoksson.blogg.se
Postat av: Amanda

Såg din kommentar på min blogg ang. smyckeshanden. Jag köpte min på Åhléns i somras och tror inte att den finns kvar, men såg en exakt likdan i en butik som heter Berry Details (Gamla Brogatan 13) i Sthlm i veckan.

2006-11-25 @ 15:48:48
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Amanda: tack för tipset! Dock blir de nog lite långt att åka till Stockholm från Norge. En ganska dyr hand med andra ord.

Zanna: hhaa, om de nu finns nån som intresserar sig för basshunters snopp storlek. Jag och sambons fick oss iaf ett skratt när vi kollade på "biffen med liten snorre" imorse. Den va mindre än jag mindes den.

Malin: Din biiatch. Ska du till Åre. Jag vill så gärna åka snowboard nu så usch. Avundsjuk jag blir.
Men du får ha en trevlig resa iaf.

2006-11-26 @ 15:14:29
Postat av: Angelica

Du det där är typiskt kunder, det spelar ingen roll om man är i Norge eller Sverige eller vilken bransch. Jag har jobbat på Coop (stormarknad). Kunderna förväntar sig att de ska veta exakt vad de syftar på när de frågar efter en vara som de inte ens vet namnet på, hallåååå det finns flera tusen varor i butiken!! Samt att de blir väldigt irriterade om man inte kan hjälpa dem med nåt utan hänvisar dem till ett annat biträde. För att inte tala om alla sura gamla Konsumkärringar (de som handlat på Konsum hela sitt liv) som ska ha det på precis samma sätt som det var för femtio år sen.

2006-11-26 @ 21:27:48
URL: http://annilelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback