Svalde piercingen. ;-[

Attans, jag svalde pluppen till min tung piercing. Första gången på 3år. Som tur är hade jag med mig lite extra smycken till naveln, fick låna en plupp därifrån.

I need help! Hur gör ni bloggare för att hålla era smycken fräsha? Nu menar jag dem som är oäkta och kommer från Hm, gina, glitter osv.. Dem har ju en tendens att bli svarta och de bara ligger eller ens hänger mot ett annat halsband? Känns väldigt tråkigt att köpa nya och så får man ändå slänga dem sen.
Har fått göra mig av med massa diadem redan och hoppades på att slippa detta i framtiden.

Funderar på en smyckeshand men eftersom jag mesta dels har långa halsband så tror jag "handen" är för låg. Nån som vet?

smyckeshand


Kommentarer
Postat av: thowe

Jag har ett smyckeställ från IKEA, ser ut som ett träd och är orange. färgen är inte så snygg kanske, men jävlar vad effektivt!

Ang smyckena.. Hmm. Skulle nog ha dom i en ask var för sig, iaf dom som är favoriterna. Antar att det är luft å bakterier? Eller.. hmm. jag vet inte:P

Postat av: Eurica

långa halsband är snyggast ;)

2006-11-26 @ 22:37:34
URL: http://leeeah.blogg.se
Postat av: Angelicas Closet

Jag vill ha en smyckeshand, eller behöver flera stycken :P

2006-11-27 @ 17:59:52
URL: http://angelicca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback