Utgång & Idol.

Som jag befarade så cp´ade datorn igår när jag kom hem från jobbet. Jag va inte glad vill jag lova, ensam en lördag kväll utan dator. internet funkade inte men jag lyckades se första avsnittet på OC säsong 4. Sen stejkade den. (ni som inte sett detta avnsitt bör inte fortsätta läsa...) Men det va tamigfan det sämsta avsnittet jag sett. Deprimerande eller vad? Summer & Seth, what the hell has happend? Som tur är hinner de hända ganska mkt på ett avsnitt, så lite hann bli uträttat under programets gång. Dock tror jag de kommer bli så jäkla kasst utan Marissa. Vad hände me de glada colleage ungdomarna?..

Kollade på tv och drack mina glitter xider i väntan på att P skulle komma hem. Va allmänt ovetande ifall de skulle bli nån utgång. Så får jag ett mess att jag ska komma till ishallen om 20min?. Hallå jag satt i mina mysbyxor. Blev en snabb sminkning, och kläder hade jag redan valt. O sen lockade jag såklart håret.prinsessan
Lagomt irriterad efter att ha gått i spöregn och storm till ishallen, jackan va trasig, jag svettig och lockarna va spårlöst försvunna. Efter så mkt spray? Aja, taxin spelade ronny ragge och roxette. Svensk musik is tha shit. haha.. Kent hade glömt leg så han kom inte in på Esmeralda (åldersgränsen va 20, han är 25) Stackarn. Kändes mest som om vi sprang omkring mellan ställena men tillslut hanmnade vi på "tiger tiger" verkade va ett vettigt ställe men vi blev inte långvariga.

IDOL: Jag kollade reprisen imorse, visste ju redan vem som skulle åka ut så jag slapp sitta på helspänn. Erik gjorde sina 2 låtar riktigt bra. Jäkligt bra faktiskt. Det känns jämnt som tusan inför nästa helg. Jag har hållt på Marcus nu ett par veckor men Erik gör bara bättre och bättre ifrån sig. Marcus har skönast personlighet men Erik är en jävel på sången. Dock är nog risken stor att han blir dryg. Sånt gillar jag inte.
Bara och vänta och se..

idol   tiger tiger


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tycker Erik verkar skönast. Han är ju skitrolig. Markus är så jävla seg.
Dryg á la Sebastian (från förra året) eller? :P

Postat av: Alexzandra

Mikaela: Det är första säsongen jag kollar på idol. Tror det är större chans att Erik blir dryg än Marcus. ;D men båda är värdiga vinnare.

2006-11-26 @ 18:52:17
Postat av: catya

woho......gumman

vad glad jag blir att du börjat med säsong 4

meddela mig när du sett avsnitt 4 det är en riktig omvändare ; )

Längtar till den 30 nov då avsnitt 5 kommer : )

2006-11-26 @ 19:02:42
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Jennifer

va mikaela vad säger du? Markus är absolut inte dryg..han är ju jätte jordnära och skitskön humor !! Men jag tkr Erik också verkar jordnära tror icke han kmr bli ngn dryg typ.

2006-11-26 @ 21:36:15
URL: http://Staychic.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Jennifer: Mikaela menar inte att Marcus är dryg. Jag har skrivit i inlägget att jag är rädd att Erik ska bli dryg, då skrev hon som Sebastian ?... Finns nog ingen som kan få Marcus till att vara dryg. Helskön typ ju ;D

2006-11-26 @ 21:45:09
Postat av: Eurica

erik vinner, i hope. markus känns lite .. tråkig? d;

2006-11-26 @ 22:39:02
URL: http://leeeah.blogg.se
Postat av: Jennifer

Alexzandra: Jaha! då fattar jag.. hehe

2006-11-27 @ 17:10:04
URL: http://Staychic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback