Utmaning/ Filmen om mitt liv.

nålHade inte tänkt hänga med på denna utmaning, kändes för svår. O jag har aldrig gått i liknande tankar som att göra en film om mitt liv. Men nu har jag suttit och knåpat snart en timme och det känns nästan som när man gjort klart en ansträngande hem upg. Men de va rätt kul ändå:P även fast de fick än att tänka tillbax lite på bra & dåliga saker. gooosh, här blir vi djupa.

- Vad skulle filmen om ditt liv heta?
Mitt andra liv.
- Vem skulle spela dig? Anna Chlumsky, den söta tjejen från "Min tjej" filmerna. Och sen när jag blev äldre av Kate Hudson.
Anna Chlumskykate hudson
- Vilka skulle spela personerna i din omgivning?

Pappa skulle spelas av nån av dessa män.
kurt russel walk far
Och mamma skulle spelas av Goldie Hawn (fast lite lite lugnare)
goldie hawn
- Hur skulle omlaget se ut till din film?
Goldie, Kurt & Kate blev verkligen perfekta kärnfamiljen i min film. Karaktärerna passar precis in på min bild av min film. Här nedanför är mor och dotter alltså. O det är va filmen skulle handla om. Även fast pappa skulle va med ända upp till tonåren.
goldie and kate
- Hur skulle den börja?
Den skulle börja med en tjej som går i gymnasiet (det är inte jag som är tjejen) hon ska vara precis som vilken tonåring som helst. Skolkar ibland, umgås med vännerna, festar, träffar ett par killar...o sen får vi följa denna tjej in i ett "något annorlunda liv". Utåt är detta en vanlig tjej, skötsam och ständigt glad. Men hennes "andra liv" är det ingen som känner till. O ja, denna film skulle bli något lång.
- O hur skulle den sluta?
Nått i stuk med sista avsnittet i OC säsong 3, jag dör, fast lite mer dramatiskt än merissas död. (en olycka eller typ som Brittans video när hon tar livet av sig. remember?) fråga mig inte varför detta deprimerande slut. Så skulle guns`n roses - november rain spelas..

Nöjd nu
Angelica frågetecken

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, men varför blev den så sorglig? Sett för mycket av O.C på sistone kanske? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback