What à killer body.

Nelly setnelly fram

Detta underklädsset har jag i vitt och gult. Helt otroligt snyggt, bättre än man kan tro på. Tyvärr så blir de helt förstörda efter en tvätt, iaf dem jag köpte från Lindex..De ser exakt lika ut men på sidan av toppen så sitter de en skarv som blir bucklig efter tvätt. Väldigt synd. Måste påpeka att jag tog med dessa bilder för att tjejen har en killer-body. Neee, jag är inte avundsjuk. (jag hoppas den är riktigt retucherad så att hon inte är så vältränad i verkligheten. Helst inte så brun heller)

Kommentarer
Postat av: Anya

ser ut som Emelie. Hon har fantstiskt fin kropp även i verkligheten :( bah! :P

Postat av: Anya

förstod inte din kommentar:

Emelie? vilket fall som helst har hon riktigt fin kropp på denna bild. o jag har svårt o tro att hon är fet och otränad i verkligenheten. :D

sa ju att hon har en fantastiskt fin kropp även i verkligheten?
Emelie är modellens namn.

2006-11-12 @ 14:53:41
URL: http://anya.webblogg.se
Postat av: Anya

ah nä men hade svårt för o se om det var hon eller inte,och menade att om det är emelie så är hon lika snygg i verkligheten. hon har varit med i moore osv o syns även i being bingo på tisdag :P

2006-11-12 @ 15:13:17
URL: http://anya.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback