What to do?

Som jag nämnt tidigare så har pojken min bortamatch idag. Och efter de 3h bussfärd hem. Stackarn.
Det vankas førfest i bussen før dem, hoppas bara han inte blir vill-hem-och-sova-full. Det händer nämligen oftare än att han kommer ut till korgen. Och jag vill gärna inte sitta tillfixad och lullig i min enssamhet før att sen gå och lägga mig... Aja, Håller tummarna før utgång. O sen en en bakis søndag med idol =p låter väl niiice?
Hur ser era planer ut før helgen?

Den senaste kvarten har jag haft några mysiga samtal med kunderna. De førsta va ett gammalt par som frågade av vilken annledning jag kommit just till Tønsberg. De roliga va att de kände till Karlskoga (min stad ;D) De sa att de brukade åka igenom där när de ska till Ørebro och att de va staden med massa stoppljus. haha, stämmer! Nästa kund pratade gøteborska och vi hade en liten diskussion om før-nackdelar med Norge. Blev på gott humør iaf glad gubbe

Nyss hørde jag även en liten norsk barnrøst som jag kände igen. O visst va de väl søta lille Truls. Han va min favourit (o jag hans, då iaf!) när jag var vikarie på hans dagis. Nu vart han dock livrädd när jag pratade med honom. =s


Nu blire kycklig baugett, as usal. mat


Kommentarer
Postat av: Penny

Jaadu, jag ska spela tv-spel hela söndagen. Det är mina planer :) En vän har precis köpt Singstar Legends. Många bra låtar på den. Naaaw, Truls. Vilket underbart namn :D

Postat av: Alexzandra

Penny: haha,karaoke. Ingen kommer nånsin få mig att sjunga inför en annan människa. Jag hoppas du inte är lika feg som mig & får en lyckad kväll! aah, han är lika söt som namnet sitt.

2006-11-26 @ 15:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback