Bad Goldie! (nokia 7370)

Nokia 7370
Måste säga att det här är det absolut sämsta köpet jag någonsin gjort. Mest impulsiva och dyra oxå.
Attans va jag ångrar mig! Designen är fab så inte för det. Direkt när jag såg den här mobilen tänkte jag
- den ska jag ha. Idag, kostar va de kostar. Jag ääälskar guld.

Nackdelar:
- Den är vit på baksidan, hur länge förblir det vitt liksom?
- Tyg detaljen på högersida blir skitig på en gång.
- Batteri "locket" är i skinn och när de kommer minsta lilla fukt, vad händer då?
- Asss dåligt minne, kan ha en låt. Och då får du knappt plats med bilder/sms.
(vilket är super viktigt för mig)
- Guld färgen har släppt lite här och var. Ganska mkt med tanke på att den är ett ½ år gammal bara.

* OBS! Idiot som man är band man upp sig på 24månader. Och eftersom jag ringer en hel del (aldrig under 1000kr) så sa han men då får du en fast summa på 500kr/mån som du ringer för. Jaja, vad som helst bara jag får med mig telefonen hem idag. *

Med andra ord så sitter jag med en 6 månader gammal telefon som kostade mig 12000:- ioförsig får jag ringa för det men ändå. Den är redan skabbig liksom. Man borde lära sig att tänka både 2 och 3 ggr innan.

Kommentarer
Postat av: Honeydew

Suresure.

Postat av: Anna

jag har en sådan och den funkar finemang:D min mobil var ett toppen köp

2006-10-29 @ 17:08:51
URL: http://annaannanna.blogg.se
Postat av: Mikaela

Köpte den precis. Inte så dyr nu iaf. Är nöjd än så länge. Och det är väl inte äkta skinn. Läste det iaf... Hm, det där med minnet har jag inte märkt av än iaf. Har inte tagig ett enda kort, inte så viktigt. Inte låtarna heller. Har digitalkamera & Ipod till det :P

2006-10-30 @ 13:14:54
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: malin

Fast det är ju ändå så att de flesta mobilerna nu för tiden har jättedåligt minne. Men varför köper du bara inte till ett minne? de kostar inte mer än max 500 pix :)

2006-11-13 @ 15:06:15
URL: http://maly.blogg.se
Postat av: malin

När du först skrev till mig i min blogg hajjade jag nada. Men nu börjar jag förstå. Jag vet inte om det är något krux med den där moblajjan, men med nästan alla mobiler kan man köpa till ett memory-stick som man sätter in på långsidan. Fast det kanske inte gäller denna..

2006-11-13 @ 21:16:12
URL: http://maly.blogg.se
Postat av: Anonym

håller med! sämsa skitet!

2007-04-03 @ 18:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback