Bad hair-body-mind day.

Är det jag som inbillar mig eller är alla hurtiga förutom jag? Känns som att alla inte gör nått hellre än hoppar upp på spinning cykeln. Å att alla har karaktär nog att inte stoppa massa skräp i munnen.
Kollade runt lite på
glife och som vanligt är det som att komma till heaven där.
Är alla snygga i stockholm lr WTF? jag gillar inte ens Stockholm. Men de verkar onekligen ha tid och råd till att ha ny färgat/klippt hår, solbränd hy, fransk manikyr och outfits to die for.

Hallå, alldeles för länge sen jag shoppade. Vart är min lön?
Kommer den inte idag då jädrar anama.


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, men shopping är kanonträning. :)

Postat av: Alexzandra

Frida: de är ju det, shoppade på ullared hela lördan och de var även bra för humöret.

2006-10-22 @ 21:13:00
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback