Basshunters porr portfolio.

Basshunterbasshunter2

Känner ni igen allas vår basshunter? pojkvännen lyckades hitta en hel mapp full med massa nasty pictures. Detta är han och hans ex och fint nog har de lagt ut sin foto samling på internet =P Det här va den mildaste bilden om man säger så. Vill inte bli ansvarig för nått brott så jag lägger inte ut nåra snuskigare alternativ. Har dock väldig lust till det med tanke på vilken diva han blivit. Kändisskapet har stigit honom helt över huvet. Dock kan jag inte neka till att jag närmare bestämt va besatt av "boten Anna" i sommras.
Han va och spelade på vår lokala krog hemma i stan och enligt vakterna så hade hans efterfest på hotellet inte vart nån flopp direkt. Han han typ pekat på vilka tjejer som skulle med på ef och de stackars fjortisarna följde efter som svansar. Dagen efter står jag på statoil och jobbar när 2 riktigt överlägsna typer dyker in. Förstod direkt att de va nå B-kändisar och när dem flummat runt ett bra tag kommer de fram till kassan. Varv min kollegas mobil börjar ringa, självklart hade hon Boten Anna som ringsignal och när jag ser ena killens reaktion så ramlar kronan ner. Basshunter - Marcus såklart. Vilket fall som helst verka ha va värsta nollan!

Är ni intresserade av  mer bilder så be om min msn, *LoL, haha...

Kommentarer
Postat av: Anya

Hahahah, lol. vad har han att diva över liksom?
Inte så att han direkt är respekterad inom musik-branschen med sin datorproducerade musik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback