Budget-lyx-önske-lista.

drömmaren

 -
Chihuahua.
 - LV`s grymt snygga leopardväska.
 - En resa till Atlantis, Bahamas.
 - Walk in to closet.
 - Ögonfransförlängning.


Realisten
- Ipod
- berlocker till mitt pandora armband.
- Säsong 1 av newlyweds.
- The truth about diamonds
  by Nicole Richie
- presentkort på "the one & the only"
  favvo frisör/nagelexstensions salong.


De senaste 3 åren har jag haft turen att få jobba på julafton. Förra året gjorde jag tom mina sista julklapps köp på självaste julafton. Asså detta är hemskt för någon som älskar julen så mkt som jag.
Detta år ska jag ta vara på varendaste sekund. Julklapps shopping, advent, pepparkaksbak, luciavaka, julpynt och allt vad julen för med sig. Så med tanke på att de är dryga 2 månader kvar till jul så har jag gjort dessa 2 önske listor..

Självklart vill jag bli utmanad. Den som bortsett från "budget/lyx listan" kan även göra en "Borde - önska mig lista" jag skulle tex behöva önska mig ett gymkort och en jäkla massa strumpor.

Kommentarer
Postat av: Qaroline

Jag jobbar också på Julafton ; (

Postat av: Jenny

Japp de var goda :) lite starka, men det är ju bra att de inte snålar med spriten som de gör på vissa ställen ;) Nox har annars otroligt bra drinkar!

2006-10-15 @ 22:48:37
URL: http://vofflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback