Fika brist.

Saknar att göra mig iordning inför en fika, med flickorna där hemma ;-/  Det är en daglig syssla i mitt liv, vanligtvis! Men när jag är här träffar jag bara Patrik om dagarna. Känns som de ända man gör är att jobbar. Så tack gode gud för att bloggen finns, det är typ mitt liv numera. När jag kommer hem till jul ska jag planera in en flera timmar lång fika med mina nära och kära. <3

Förra året va Emma och jag och hälsade på min kompis i Milano. Firade hennes 19års dag och allt va helt fantastiskt. Jag och tjejerna tänka göra en likadan trip till hennes 20års dag nu. Tänkte att den här gången ska jag ta med mig ett par tusen extra. Finns as mycke snygga party kläder & smyckena sen. Så får man en mobil räkning på 3600:- (?!) All min shopping lust skjönk kan jag säga. Så förtillfället är Milano resan lagd på is till januari. 
                                          mobil prat
Tänk om man kunde träffa sig själv i framtiden... Så här skulle antagligen jag se ut.

Kommentarer
Postat av: Emilee

Jo det verkar så :) Nämen Milano lockar grymt mkt =)

Postat av: Emilee

För att ändra headern går du in där man kan ändra alla html-koder och där kan man klistra in en adress till det man vill ha där helt enkelt. Så loggan har jag gjort själv och sedan laddat upp den på internet och sen bara klistrat in adressen till den i html-koden på bloggen :)

2006-10-25 @ 14:15:13
URL: http://emilee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback