Företags gympa & hårig spagetti.

Det blir mkt tid över till att tänka på jobbet.

Idag har jag paketerat 14 ton korv. Mina axlar brister typ. Varje dag till kommer de för -nack delar med mitt nya jobb. Dessto svårare och veta fall jag ska va kvar. För de första så blev jag tillsagd ang. min tungpiercing. Självklart var inte det tillåtet på en produktion, som om jag har fingarna i mun när jag jobbar? Räcker väl med att jag fick plocka ur örhängen jag inte tagit ur senaste 5år en! Men dem är tebax på plats vill jag lova, de syns inte under hår nätet ändå :-P En ny positiv sak va att vi hade "företags gympa" idag. Betald dessutom. Riktigt skönt att slippa arbetsupg. för en stund o hur ofta tar man sig tid för en halv timmes uppvärmning? Nu när man jobbar heltid så är man ju helt slut när man kommer hem. Det syns dessutom i lägenheten, ingen diskar och plockar. Tog disken idag, den hade stått ett par dar. Jätte trevligt med grön håriga spagetti. Verkligen.

Mycke tid till att tänka vare ja, saknade att ligga hemma i min runda säng med lapen. Som man gjorde förr i tiden när man var ensam.. Man uppskattar det aldrig när man väl har det. Men levde jag så nu skulle jag klaga på att aldrig får vakna upp med någon vid min sida. Jo, Jag är förhållande typen inge snack om saken.

Ciao Bello!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback