Glamoröst o jobba på slakteri?

Den här dagen började inge vidare faktiskt.
Tänkt sitta och knåpa med bloggen hela dagen men adecco ringde.
Så jag ska sitta i kassan på Meny, tur att meny är det jag trivs bäst på. Fick också erbjudande om heltid
på gilde (min sambo jobbar där, det är ett slakteri!) fram till jul. Asså jag ska typ prissätta inte döda grisar lr så...  Denna vecka har jag jobbat på Poppi (damkläder) och meny (mataffär) sen gått arbetslös 3 dgr. Så jag tänker iaf börja och se hur de känns på "slakteriet" v. 43. Det dåliga är att Patrik och jag kommer gå om varandra. Hade väl inte vart för mkt bejärt att kuna samåka? Nej, istället ska vi byta av varandra. Hallå, när ska vi umgås då? Förövrigt skulle vi få våran första lön idag sen vi flyttade till Norge. Men låg det någon avi i brevlådan? Skulle inte tro det... Fin start på denna fredag den 13e.

Måste dra på lite smink innan jag är redo för kassan. Hörs ikväll.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Usch, lät inget vidare.. sen min pojkvän började jobba där han jobbar nu hinner vi nästan aldrig träffas, det är uruselt :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback