Gymkort lr bloggskap?

La ner min gamla blogg pga att jag inte va nöjd med den.
För mkt text och för lite bilder helt enkelt.
Personligen läser jag inte km långa texter om inte rubriken är väldigt lockade.
Hoppas nu på en mer kreativ och färgstark blogg. Speciellt nu när jag har tid.
Efter att i 3mån tittar i genom topplistan si så där 5 ggr om dan så har jag
kommit underfund med att jag behöver mig en ny syssla.
O ett gym kort vore ju alldeles för dyrt , jobbigt. :-s

Så vad vill ni besökare läsa om i en blogg? Ös in med tips tack!
Kos og klem.

Kommentarer
Postat av: Chic

Hmm, berätta lite om dig själv, sen läser jag alltid gärna om skönhet, shopping och.. vardaag - men det viktigaste (varning för gammal klyscha) är ändå att du skriver om något som intresserad d-i-g.
Då blir det helt klart roligast att läsa, promise. :)

Postat av: Alexzandra

Tack för tipset. Det ska vi försöka ordna :D

2006-10-15 @ 18:56:50
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback