Mitt liv som "slaktare".

Idag jobbade jag min första dag på "slakteriet" och såg ungefär ut så här. Fast jag slaktade inte djur dårå utan paketerade korv... Rätt soft att stå och sätta på prislappar etc..

Förutom att de luktade blod och bajs så vare rätt hyfsat ställe att jobba på. Fin kafeteria med datorer till låns och gym :D Åkte med pojken min till jobbet. Han började 06 och jag började inte förens 07.30 så jag tog en tur på gå bandet. Sen tog jag sallad till lunch så lite duktig har jag allt vart idag. Eftersom det är väldigt bra betalt så tänker jag nog stå ut fram till jul. Jag menar skulle jag jobba på dagiset från förra veckan skulle jag förlora 3000 norska i månaden. Det är bara att stå i liksom, jobbar även 2 svenska tjejer på avdelningen så jag ska samåka med dem och får även sällskap till rasterna. hyggligt juh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback