Psyko Bitch.

Idag ska jag vara ensam hela dagen. Patrik ska iväg på sin första seriematch och kan inte följa med ;-/
Vi har inte fixat vinterdäck än så han får samåka med de andra. Fast desto mer tid för mig att blogga.
Hade tänkt ladda ner unfaitful men DC++ funkar inte. Suck.

Ska försöka sysselsätta mig på annat sätt. Ska försöka hålla tebax mina fantasier.

Hatar vissa för vad de gjort mot mig. Jag kan fantisera ihop de mest absurda ideèrna.
På sitt sätt är de väl bra att va lite avaktande, så man inte blir lurad o sårad. Men ibland, vill jag bara stänga av hjärnan. Typ som när de kommer upp frågor som:
 - Varför pussar du så mkt på, har du dåligt samvete för nått?
 och när man blir misstänksam istället för glad av att höra: - Jag är så kär i dig.

Vilken psyko bitch man är ibland.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag hade samma problem som du med DC++, så jag la ut problemet på min blogg precis som du gjort :) Jag fick faktiskt hjälp så nu kan jag skicka vidare hjälpen till dig! Du går in på DC++, och håller inne ctrl+Q. Då kommer det upp ett fönster där du ska skriva in en hubadress. Kolla på min blogg under "ett rop på hjälp" så finns där flera adresser som förhoppningsvis ska funka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback