Strömavbrott tack!

Imorse när jag kom till jobbet verkade de som maskin jäveln gått sönder. Thank God tänkte jag, men icke. Jag är så sjukt less på att stå på samma ställe nu så fy! Hallå ge mig stöm avbrott någon!!
Jag förstår inte hur man pallar att jobba på ett och samma ställe halva livet? visst de finns saker jag verkligen brinner för men i längden är alla jobb tråkiga juh. Känner mig rätt ensam om att inte vilja plugga. Känner verkligen inget sug och tror inte jag kommer göra heller. Man jobbar ju enbart för att få pengar. Och de senaste 3 ½ åren har jag inte haft nåra problem att skaffa pengar. Så länge man inte är för kräsen med jobb så går det ju faktiskt. Helst ska man väl vara villig att byta stad oxå. Vilket fall som helst så tycker inte jag det är värt 3-4år som fattig student. Och jag känner inte heller att plugga är nått jag vill "färgylla" mitt liv med. Finns så mycket annat kul man kan göra. 

Dagens fråga : Vad ör ditt drömjobb?

Får lov att ursökta allt tjat om mitt så roliga jobb. Fast ägnar man jobbet 11h om dan så finns de inte plats fär så mkt annat i ens liv. ;`-( De ska vi ändra på såklart. Nu blir det ost & skink paj. Jum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback