Tjejsnack

                                                                                                                                        

- Vilken sajt besökte du senast?
Förutom bloggen så blir det nog Veromoda.se

- Vilken sajt besöker du oftast? Bloggen.se, Google.se , glife.se

- Vad har du för dator? Haha, min bärbara är hemma i Sverige o trots att jag haft den 2-3år så minns jag inte   märket. Nu min pojkväns stationära, nått udda märke.

-  Vilken text kommer fram om du trycker Ctr+ V? Frågorna från tjejsnack.

- 5 saker du googlat på nyligen? Önskelista, Kappahl, friis & company, shopping  o headset.


                                                                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Carro

OKej, ahh men då är det svårt att få ihop några =) om du inte gör det till enhelhelg eller nåt =) hehe. okej, jo det ska ju vara stora väskor så man får plats med allt. får ta en sväng imorrn in till huvudstaden och leta lite =)

Postat av: Anonym

själv har ja en iPod mini 4GB, men d e nog dax att uppgradera mej till en nano, den börja bli lite tråkig, ingen färgskärm osv... 4GB (1000låtar) har räckt rätt bra för mej, 8 kan ju kanske bli lite mycke... men d beror ju helt på vad o hur mycke man lyssnar på... hm, asså ja tror man får me nåt litet provistoriskt skydd i tyg eller en kompis till mej fick d men hon köpte den i en macoteketbutik, brorsan min som beställde från nätet fick d ej, så kolla med leverantören innan du beställer. lycka till o spana in alla cool accessoarer på appel.com finns så mycke rolit man kan köpa. ja köpte armbandet, super när man e ute o joggar!!
kramkram/pyrola

2006-10-31 @ 11:38:06
URL: http://pyrola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback