Vuxen poäng 8-)

Jag behøver hjälp! Min pojkvän sa till mig att skaffa 75 vuxen poäng innan vi kan skaffa hus.
Eeeasy, alltså vi funderar på att skaffa hus när vi kommer tebax från Norge. Om typ ett halvår.
Kostnaderna blir liksom de lika som om man har lägenhet. O hur mkt roligare skulle de inte va med hus?
älskar att handla saker till hemmet och då ska jag ha min
walk in closet. Yes bejbi! Det är mitt ända krav.
Att køpa hus i sig lär ge ett dussin pøäng men nu måste ni ju ge mig massa tips! Hur får jag poäng?

Hittils gjorda :
Tagit bort comunitys som Lunar & efterfesten. = 4p
Julklapps shopping på Ullared. = 5p

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag vill tyvärr inte bli vuxen riktigt än så har inga tips till dig ^^,

Postat av: Carro

Hålla middagar för dina vännar =) bjudningar..

2006-10-31 @ 10:13:20
URL: http://skrikcarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback