Grå & orklös dag....

Det va segt att komma iväg till träningen idag. :-S Men eftersom mamma och jag inte tränat sen i torsdags. O de va dags för nytt månadskort idag..... Så, därför kom jag iväg.

Förövrigt så är det en väldigt grå och trisst dag idag. P har precis åkt in till Örebro för ett tandläkar besök.

Funderar på att gå köpa mig en påse godis. Såå sugen på daim kulor. Kanske skulle ta mig an säsong 1-2 på OC oxå. Har inte sett dem än... :-p

Vilken säsong tycker ni är bäst ?

taylor & ryan


Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Tack för att jag fick vara hos dig och P en hel helg! Det var jättekul att träffa dig igen! Det får gärna bli fler gånger! Puss gumman!

Postat av: sandra :D

vem går och tränar men innan så köper man godis? snälla om du ska träna då lägg undan all godis :)
mwaah

2007-05-04 @ 09:53:38
Postat av: Alexzandra

Sandra: Fattar noll av din kommentar? Vaad säger att jag inte tränar för att kunna unna mig just godis?!

2007-05-04 @ 22:48:33
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback